Les mer

Full service leasing/Service only

De fleste av våre kunder har en full service leasing-kontrakt med DRIVALIA. Denne kontrakten inkluderer regelmessig service, vedlikehold og reparasjoner. Vi tilbyr også service only-kontrakt, der kun regelmessig service er inkludert.

Med full service leasing får kunden dekket service og vedlikehold gjennom DRIVALIA og en full premium service pakke er inkludert. Her dekker DRIVALIA all regelmessig service, vedlikehold og reparasjoner. Kunden sikres et garantert og forutsigbart kostnadsbilde.

Prisen i avtalen gjelder frem til kontraktslutt. Ved kontraktsendringer vil prisen bli regulert i forhold til kilometerstand og  kontraktens varighet.

Skader og ytre påvirkninger blir ikke dekket gjennom avtalen.

Ved service only-kontrakt dekkes kun regelmessig service, vindusvisker ved service, og EU-kontroll. Alle andre typer reparasjoner eller vedlikehold er ikke inkludert på dette produktet.

Svært mange av våre kunder ønsker alle bilrelaterte utgifter fakturert via DRIVALIA, noe som gir et oversiktlig bilhold, med alle bilkostnader på én månedlig faktura.

Bestilling av frakt

Vennligst fyll ut skjemaet under. Vi kontakter deg så fort vi kan.

1. Skiltnummer (Reg.nr.)

2. Hvor bestiller du fra (spesifiser by)?

3. Når er bilen klar til transport (DDMMÅR)?

4. Firmanavn (bilen hentes ikke på hjemadresse)

5. Henteadresse (adresse, postnummer, poststed):

6. Kontaktperson ved opphenting (Navn):

7. Telefon (kontaktperson ved opphenting):

8. Epost (kontaktperson ved opphenting):

9. Navn (bilbruker):

10. Telefon (bilbruker):

11. Epost (bilbruker) *

12. Annet / kommentar:

Takk! Din henvendelse er mottatt.
Noe gikk galt. Prøv igjen senere.

Returskjema

Vennligst fyll ut skjemaet under. Vi kontakter deg så fort vi kan.

Kunde

Innleveringssted

Innleveringsdato

Reg nr.

Kontaktperson (forhandler):

Navn

E-mail

Telefon

Bruker av bilen:

Navn

E-mail

Telefon

Etter innlevering vil kontrakten bli stoppet og evt. for mye fakturert leie vil bli kreditert. Bilen vil bli taksert av forhandler eller av en uavhengig takstmann fra NAF. Taksten vil bli sendt til bilansvarlig pr. e-post for godkjenning. Frist for godkjenning av taksten er 3 virkedager og etter det vil taksten være ansett for gjennomgått og godkjent og vil bli fakturert. En sluttfaktura vil bli sendt og kan inneholde takst, kilometeravregning og termineringsgebyr. Hvis dere ønsker å være til stede ved taksering kan tid for dette bestilles på forhånd:
90 93 03 29 eller 90 52 87 51

Ekstra anmerkninger

Fylles ut av forhandler:

Sommerhjul

Vinterhjul

Rollo

Servicehefte

Vognmappe

Drivstoffkort

Hovednøkkel

Ekstranøkkel 1

Ekstranøkkel 2

Km-stand ved innlevering

Takk! Din henvendelse er mottatt.
Noe gikk galt. Prøv igjen senere.
Produkter

Drivalia tilbyr en rekke tjenester innenfor våre produktkategorier.

Kontakt oss

Innlevering av bil

Les mer

Bestill frakt

Les mer

Bestill ny bil

Les mer

Våre samarbeidspartnere

Les mer

Uhell og skade

Les mer

Service og vedlikehold

Les mer

Dekk og dekkhotell

Les mer

Parkering

Les mer

Ladebrikker og ladekort

Les mer

Drivstoffkort

Les mer

Min elbil

Les mer

Kjørebok

Les mer

Veihjelp

Les mer

Forsikring

Les mer

Rådgivning bilpolicy

Les mer

Rådgivning bilflåte

Les mer

Regn ut skattemessig verdi

Les mer

Varebil

Les mer

Personbil

Les mer

Korttidsleie

Les mer

Fleet Management

Les mer

Financekontrakt

Les mer

Min DRIVALIA firmabil

Les mer

Våre tjenester

Les mer

Bærekraftig leasing

Les mer

Biler å velge mellom

Les mer

Fleksible løsninger

Les mer

Leasingvarianter

Les mer

Hvorfor leasing?

Les mer

Bombrikker

Les mer
Kontakt oss

Lurer du på noe?
Kontakt oss gjerne!

Takk! Din henvendelse er mottatt
Noe gikk galt. Prøv igjen senere.