Les mer

Elektronisk kjørebok

Behovet for effektiv og enkel dokumentasjon i bruk av firmaets bilpark blir viktigere og viktigere. Våre kunder opplever at dette lett kan løses ved bruk av elektronisk kjørebok, den komplette løsningen for å administrere din bedriftsbilpark på en kostnadseffektiv og enkel måte .
  • Dokumenterer hvem som bruker bilene, og hvor de kjøres.
  • Reduserer bedriftens kostnader ved bilhold med egen modul for innrapportering og oppfølging av alle typer bilskader. Systemadministrator definerer hvilke punkter som skal kontrolleres og når dette skal utføres av den enkelte bilbruker. Med andre ord -full oversikt over bilparken uten visuell kontroll.
  • App-basert løsning som er bygget på en intuitiv måte med flere ulike brukernivå. Selvfølgelig tilgjengelig på flere språk.
  • Elektronisk kjørebok dekker alle krav til automatisk føring av firmabilbruk. Systemet er basert på bruk av en app hvor bilbruker registerer sine turer - enten privat- eller bedriftskjøring.
  • Enkelt å ta ut rapporter på utnyttelsesgrad av bilparken, noe som gir et godt beslutningsgrunnlag for dimensjonering og valg av riktig type biler.
  • Miljørapporter basert på innhentet reel informasjon.
  • Holder orden på, og sørger for automatisert innkalling til intervallservice, hjulskift og periodisk kjøretøykontroll av selskapets bilflåte - alt uten at personell selv bruker tid på dette.

Bestilling av frakt

Vennligst fyll ut skjemaet under. Vi kontakter deg så fort vi kan.

1. Skiltnummer (Reg.nr.)

2. Hvor bestiller du fra (spesifiser by)?

3. Når er bilen klar til transport (DDMMÅR)?

4. Firmanavn (bilen hentes ikke på hjemadresse)

5. Henteadresse (adresse, postnummer, poststed):

6. Kontaktperson ved opphenting (Navn):

7. Telefon (kontaktperson ved opphenting):

8. Epost (kontaktperson ved opphenting):

9. Navn (bilbruker):

10. Telefon (bilbruker):

11. Epost (bilbruker) *

12. Annet / kommentar:

Takk! Din henvendelse er mottatt.
Noe gikk galt. Prøv igjen senere.

Returskjema

Vennligst fyll ut skjemaet under. Vi kontakter deg så fort vi kan.

Kunde

Innleveringssted

Innleveringsdato

Reg nr.

Kontaktperson (forhandler):

Navn

E-mail

Telefon

Bruker av bilen:

Navn

E-mail

Telefon

Etter innlevering vil kontrakten bli stoppet og evt. for mye fakturert leie vil bli kreditert. Bilen vil bli taksert av forhandler eller av en uavhengig takstmann fra NAF. Taksten vil bli sendt til bilansvarlig pr. e-post for godkjenning. Frist for godkjenning av taksten er 3 virkedager og etter det vil taksten være ansett for gjennomgått og godkjent og vil bli fakturert. En sluttfaktura vil bli sendt og kan inneholde takst, kilometeravregning og termineringsgebyr. Hvis dere ønsker å være til stede ved taksering kan tid for dette bestilles på forhånd:
90 93 03 29 eller 90 52 87 51

Ekstra anmerkninger

Fylles ut av forhandler:

Sommerhjul

Vinterhjul

Rollo

Servicehefte

Vognmappe

Drivstoffkort

Hovednøkkel

Ekstranøkkel 1

Ekstranøkkel 2

Km-stand ved innlevering

Takk! Din henvendelse er mottatt.
Noe gikk galt. Prøv igjen senere.
Produkter

Drivalia tilbyr en rekke tjenester innenfor våre produktkategorier.

Kontakt oss

Innlevering av bil

Les mer

Bestill frakt

Les mer

Bestill ny bil

Les mer

Våre samarbeidspartnere

Les mer

Uhell og skade

Les mer

Service og vedlikehold

Les mer

Dekk og dekkhotell

Les mer

Parkering

Les mer

Ladebrikker og ladekort

Les mer

Drivstoffkort

Les mer

Min elbil

Les mer

Veihjelp

Les mer

Forsikring

Les mer

Rådgivning bilpolicy

Les mer

Rådgivning bilflåte

Les mer

Regn ut skattemessig verdi

Les mer

Varebil

Les mer

Personbil

Les mer

Korttidsleie

Les mer

Full service leasing/Service only

Les mer

Fleet Management

Les mer

Financekontrakt

Les mer

Min DRIVALIA firmabil

Les mer

Våre tjenester

Les mer

Bærekraftig leasing

Les mer

Biler å velge mellom

Les mer

Fleksible løsninger

Les mer

Leasingvarianter

Les mer

Hvorfor leasing?

Les mer

Bombrikker

Les mer
Kontakt oss

Lurer du på noe?
Kontakt oss gjerne!

Takk! Din henvendelse er mottatt
Noe gikk galt. Prøv igjen senere.