Les mer

Rådgivning bilpolicy

Alle firmaer som har en firmabilflåte bør ha en oppdatert bilpolicy. En bilpolicy, eller en bilinstruks, setter retningslinjer for administrasjon av bilflåten. Våre rådgivere hjelper dere gjerne med å utarbeide eller oppdatere selskapets bilpolicy.

En bilpolicy gjør det lettere for firmaer å holde oversikt over sin aktuelle bilflåte, hva gjelder kostnader, lover, regler og målsetninger, samt at den klargjør overfor de ansatte hvilke retningslinjer som til enhver tid skal etterfølges.

Bilpolicyen definerer hvilke biler ansatte kan velge mellom, hvilke regler som gjelder for bruk av bilen, samt en rekke andre faktorer. Du kan for eksempel benytte bilpolicyen til å øke fokuset på bærekraft i din bedrift.

I dagens samfunn, med stadige endringer innenfor mobilitetssegmentet, er det viktig at bilpolicyen revideres årlig, slik at den til enhver tid er aktuell.

Vi i DRIVALIA er eksperter på å hjelpe våre kunder med å utarbeide gode bilpolicyer, som tillater firmaer å spare kostnader, samtidig som de holder seg innenfor gjeldende skattekrav.

Vi hjelper gjerne med å opprette en bilpolicy for ditt selskap, eventuelt å revidere den allerede gjeldende bilpolicyen. Kontakt oss, vi hjelper deg!

Bestilling av frakt

Vennligst fyll ut skjemaet under. Vi kontakter deg så fort vi kan.

1. Skiltnummer (Reg.nr.)

2. Hvor bestiller du fra (spesifiser by)?

3. Når er bilen klar til transport (DDMMÅR)?

4. Firmanavn (bilen hentes ikke på hjemadresse)

5. Henteadresse (adresse, postnummer, poststed):

6. Kontaktperson ved opphenting (Navn):

7. Telefon (kontaktperson ved opphenting):

8. Epost (kontaktperson ved opphenting):

9. Navn (bilbruker):

10. Telefon (bilbruker):

11. Epost (bilbruker) *

12. Annet / kommentar:

Takk! Din henvendelse er mottatt.
Noe gikk galt. Prøv igjen senere.

Returskjema

Vennligst fyll ut skjemaet under. Vi kontakter deg så fort vi kan.

Kunde

Innleveringssted

Innleveringsdato

Reg nr.

Kontaktperson (forhandler):

Navn

E-mail

Telefon

Bruker av bilen:

Navn

E-mail

Telefon

Etter innlevering vil kontrakten bli stoppet og evt. for mye fakturert leie vil bli kreditert. Bilen vil bli taksert av forhandler eller av en uavhengig takstmann fra NAF. Taksten vil bli sendt til bilansvarlig pr. e-post for godkjenning. Frist for godkjenning av taksten er 3 virkedager og etter det vil taksten være ansett for gjennomgått og godkjent og vil bli fakturert. En sluttfaktura vil bli sendt og kan inneholde takst, kilometeravregning og termineringsgebyr. Hvis dere ønsker å være til stede ved taksering kan tid for dette bestilles på forhånd:
90 93 03 29 eller 90 52 87 51

Ekstra anmerkninger

Fylles ut av forhandler:

Sommerhjul

Vinterhjul

Rollo

Servicehefte

Vognmappe

Drivstoffkort

Hovednøkkel

Ekstranøkkel 1

Ekstranøkkel 2

Km-stand ved innlevering

Takk! Din henvendelse er mottatt.
Noe gikk galt. Prøv igjen senere.
Produkter

Drivalia tilbyr en rekke tjenester innenfor våre produktkategorier.

Kontakt oss

Innlevering av bil

Les mer

Bestill frakt

Les mer

Bestill ny bil

Les mer

Våre samarbeidspartnere

Les mer

Uhell og skade

Les mer

Service og vedlikehold

Les mer

Dekk og dekkhotell

Les mer

Parkering

Les mer

Ladebrikker og ladekort

Les mer

Drivstoffkort

Les mer

Min elbil

Les mer

Kjørebok

Les mer

Veihjelp

Les mer

Forsikring

Les mer

Rådgivning bilflåte

Les mer

Regn ut skattemessig verdi

Les mer

Varebil

Les mer

Personbil

Les mer

Korttidsleie

Les mer

Full service leasing/Service only

Les mer

Fleet Management

Les mer

Financekontrakt

Les mer

Min DRIVALIA firmabil

Les mer

Våre tjenester

Les mer

Bærekraftig leasing

Les mer

Biler å velge mellom

Les mer

Fleksible løsninger

Les mer

Leasingvarianter

Les mer

Hvorfor leasing?

Les mer

Bombrikker

Les mer
Kontakt oss

Lurer du på noe?
Kontakt oss gjerne!

Takk! Din henvendelse er mottatt
Noe gikk galt. Prøv igjen senere.