Les mer

Uhell og skade

Er uhellet ute, fyll ut skademelding og ta kontakt med forsikringsselskapet.

Ved skade fylles skademelding ut og sendes ditt firmas forsikringsselskap omgående. Ta kontakt

med det forsikringsselskapet som håndterer bilene i ditt firma for videre fremdrift.

Bil forsikret gjennom DRIVALIA

DRIVALIA har eget forsikringssselskap, administrert av Tryg Forsikring. Dersom en skade oppstår, behandler Tryg forsikring din skadesak. Få ekstra rask behandling ved å melde skade på nett, via tryg.no. Du kan også ta kontakt på telefon 915 04040 eller ved å sende e-post til: bilskade.bedrift@tryg.no.

Tryg sine avtaleverksteder skal benyttes, og dersom du har leiebil i din avtale, er Avis leverandør.

Mer informasjon får du ved å kontakte Tryg direkte.

Assistanse i utlandet

Alle kunder med DRIVALIA-forsikring, som trenger assistanse ved skade/innbrudd i utlandet, kan ringe

tlf. +47 22 08 60 00.

Bil forsikret gjennom annet forsikringsselskap

Dersom ditt firma har egen forsikringsordning hos annet selskap enn DRIVALIA, anbefaler vi at du sjekker egne forsikringsvilkår, med hensyn til dekning ved nødhjelp og driftsstans, eller om forsikringsselskapet har et eget nødnummer.

Bestilling av frakt

Vennligst fyll ut skjemaet under. Vi kontakter deg så fort vi kan.

1. Skiltnummer (Reg.nr.)

2. Hvor bestiller du fra (spesifiser by)?

3. Når er bilen klar til transport (DDMMÅR)?

4. Firmanavn (bilen hentes ikke på hjemadresse)

5. Henteadresse (adresse, postnummer, poststed):

6. Kontaktperson ved opphenting (Navn):

7. Telefon (kontaktperson ved opphenting):

8. Epost (kontaktperson ved opphenting):

9. Navn (bilbruker):

10. Telefon (bilbruker):

11. Epost (bilbruker) *

12. Annet / kommentar:

Takk! Din henvendelse er mottatt.
Noe gikk galt. Prøv igjen senere.

Returskjema

Vennligst fyll ut skjemaet under. Vi kontakter deg så fort vi kan.

Kunde

Innleveringssted

Innleveringsdato

Reg nr.

Kontaktperson (forhandler):

Navn

E-mail

Telefon

Bruker av bilen:

Navn

E-mail

Telefon

Etter innlevering vil kontrakten bli stoppet og evt. for mye fakturert leie vil bli kreditert. Bilen vil bli taksert av forhandler eller av en uavhengig takstmann fra NAF. Taksten vil bli sendt til bilansvarlig pr. e-post for godkjenning. Frist for godkjenning av taksten er 3 virkedager og etter det vil taksten være ansett for gjennomgått og godkjent og vil bli fakturert. En sluttfaktura vil bli sendt og kan inneholde takst, kilometeravregning og termineringsgebyr. Hvis dere ønsker å være til stede ved taksering kan tid for dette bestilles på forhånd:
90 93 03 29 eller 90 52 87 51

Ekstra anmerkninger

Fylles ut av forhandler:

Sommerhjul

Vinterhjul

Rollo

Servicehefte

Vognmappe

Drivstoffkort

Hovednøkkel

Ekstranøkkel 1

Ekstranøkkel 2

Km-stand ved innlevering

Takk! Din henvendelse er mottatt.
Noe gikk galt. Prøv igjen senere.
Produkter

Drivalia tilbyr en rekke tjenester innenfor våre produktkategorier.

Kontakt oss

Innlevering av bil

Les mer

Bestill frakt

Les mer

Bestill ny bil

Les mer

Våre samarbeidspartnere

Les mer

Service og vedlikehold

Les mer

Dekk og dekkhotell

Les mer

Parkering

Les mer

Ladebrikker og ladekort

Les mer

Drivstoffkort

Les mer

Min elbil

Les mer

Kjørebok

Les mer

Veihjelp

Les mer

Forsikring

Les mer

Rådgivning bilpolicy

Les mer

Rådgivning bilflåte

Les mer

Regn ut skattemessig verdi

Les mer

Varebil

Les mer

Personbil

Les mer

Korttidsleie

Les mer

Full service leasing/Service only

Les mer

Fleet Management

Les mer

Financekontrakt

Les mer

Min DRIVALIA firmabil

Les mer

Våre tjenester

Les mer

Bærekraftig leasing

Les mer

Biler å velge mellom

Les mer

Fleksible løsninger

Les mer

Leasingvarianter

Les mer

Hvorfor leasing?

Les mer

Bombrikker

Les mer
Kontakt oss

Lurer du på noe?
Kontakt oss gjerne!

Takk! Din henvendelse er mottatt
Noe gikk galt. Prøv igjen senere.